لعنت...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

لعنت به همه راه هایی که

 

عرضه ندارند تو را به من

 

برسانند!


من حواس فاصله ها را پرت میکنم!


تو فقط بیا...



نظرات شما عزیزان:

hengameh
ساعت18:30---29 آبان 1391
به دنبال کدام پایان ! خلاف جاده ایستادی ؟
چرا تا عادتت کردم به فکر رفتن افتادی ؟
چرا باید به تنهایی ؟ دوباره بی تو برگردم ؟
کجای جاده بد بودم ؟ کجای قصه بد کردم ؟


ارمین
ساعت15:06---11 آبان 1391
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی...

بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی...

بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...

بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی...

بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری...

بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 1 آذر 1391برچسب:,سـاعت 19:9 نويسنده $ mahdie $
яima