دلتنگ...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

 

 

کوچ پرندگان به من آموخت:

وقتی هوای رابطه سرد است باید رفت...

یکی نیست از خدا بپرسه:

این ضربه هایی که از زندگی میخوریم

چند امتیازیه؟؟؟

هوایی سرد...

خیابانی مهجور...

پیرمردی غبار الود و یک آتش سرخ

میپرسد:دودی هستی جوان؟

پاسخ دادم:آری

و سیگاری تعارف کرد...

نمی دانست روزی چندنخ از خاطراتم را

دود میکنم...

نه سیگار...

روزهاست درگیرم...

اما تو باور نکن...

مانده ام کدام را راضی کنم!

دلی که میخواهد عاشق باشد؟

یا عقلی که میخواهد عاقل باشد؟

خیالت راحت باشد!

یک شکست عاطفی سادست...

دوستش داشتم ، دوستم داشت

دوستش دارم ، دوستم ندارد

مانده ام ، رفته

هستم ، او نیست

به همین سادگی!

فقط

فقط یک نفر این حوالی

بدجوری سیگاری شده...



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت20:08---26 بهمن 1391
سیلوووووووووووووووم جیگر
دمت گرم در حد اتشفشان
پیش تنهای شیطون بیا جیگملم پشیمون نمیشی
اگه موافق تبادل لینک بیدی بهم وگو
حتما توی نظرسنجی هم بشرکتیا خوااااااهش وکنم
اگه هم خیلی دوسم داشتی منو توی وب برتر هم گه توی وبمه کمک کن و بهم رای وده


ریحانم
ساعت19:25---25 بهمن 1391
هستی؟

امیرحسین
ساعت15:55---24 بهمن 1391
سلام مهدیه جان ، وبت واقعا زیباست . امیدوارم روز به روز موفق بشی. خوشحال میشم به منم سر بزنی ، اگه به وبم اومدی میتونی عضو بشی و برام مطلب ارسال کنی تا با اسم خودت در قسمت موضوعات بذارم ، میتونی اسمتو آخر مطلب ارسالیت بذاری و لینکش بدی به وب خودت اگه هم نتونستی لینک بدی من خودم لینکش میدم . راستی یادت نره اومدی توی وبم حتما رای بده هرچند که شاید ارزششو نداشته باشه ، رای دادی خبرم کن . اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم ღ♥ღ اشــــک پـــنـــهـــــان ღ♥ღلینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم؟ فقط اگه خواستی بلینکی لطفا دقیقا همینطوری که نوشتم لینکم کن !
منتظر حضور گرم و صمیمیت هستم


ارمین
ساعت9:42---20 بهمن 1391
اگه تورو میبینه و...مشغول حرف زدن با بغل دستیش میشه...

دیگه وقتشه که بری...

موندنت= له شدن غرورت


Mohsen
ساعت10:41---17 بهمن 1391
باران كه گذشت
دلم پرواز مي خواهد...
دلم با تو بودن در هواي باز مي خواهد
دلم آواز مي خواهد
دلم از تو سرودن با صداي ساز مي خواهد
دلم بي رنگ و بي روح است...
دلم نقاشي يك قلب پراحساس مي خواهد


محمدحسين
ساعت20:33---16 بهمن 1391
سلام عزيزم خوبي؟؟
ديگه وب من نمياي آجي فقط يه نظر دادي ها دگ نيومدي


H_Darkness
ساعت19:52---16 بهمن 1391
خاکستر سیگار :
امروز من خود را میسوزانم به خاطر تو
فردا تو خواهی سوخت به خاطر من...
.
.
.
سلام دوستم... مرسی که اومدی... بازم بهم سر بزن...


خَـستـ ـهـ
ساعت20:58---15 بهمن 1391
ڪاشْ مے شُـבْْ

يـــِﮧ تـآْبْلـُويـے رو בر ِ قْلبـِتْ بِـزَלּــے و بـِלּِـويـسے :

تـآ לּـَيـاבْ تـعْطـيـلِـﮧ...!!


تینا
ساعت18:29---14 بهمن 1391
انجمنی ساخته ایم سایبانش همه عشق

زیر پا فرش غرور

در حصارش همه تکرار صفا

ما،در این طبع لطیف

لطف دیدار تو را می طلبیم


ازشما رسما دعوت میکینم که به انجمن ما بیایید ونظر بدهید.


هامون
ساعت16:37---14 بهمن 1391
گاهی وقتا حوصله ی هیچکسو ندارم،گاهی دلم چندتا حرف مهربونانه میخواد!!!
نه به شکل دوستت دارم و یا...نه به شکل بی تو میمیرم!!!
ساده شاید مثل:دلتنگ نباش،فردا هم روز خداست....


زندگي هنوزم زيباست(غمكده سابق)
ساعت15:48---14 بهمن 1391
سلام آبجي بي وفا خوبي ديگه مارو تحويل نميگيريا باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 22:0 نويسنده $ mahdie $
яima