دلتنگی...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

دلتنگی مرض عجیبی ست

آدم را آرام آرام،ناآرام میکند...

دیگر نمیگویم:گشتم نبود نگرد نیست

صادقانه میگویم:گشتم اتفاقا بود

فقط مال من نبود...

خدایا!!!

دقیقا داری با زندگی من چکار میکنی؟؟

بگو شاید بتونم کمکت کنم!!

انگار آدم ها بیشتر به دست

هم پیر میشوند

تا به پای هم...



نظرات شما عزیزان:

عاشق تنها
ساعت0:24---14 خرداد 1392
سلللللللللللللللللللللام نيستي

Mohsen
ساعت10:24---12 خرداد 1392
قــــــــــــــــــــربون آباج گلم برم الهی

Mohsen
ساعت12:09---9 خرداد 1392
گــــــــــــــــاهی به دلت شک کن . . .
عــشق شاید یک شایعه باشد . . .


hengameh
ساعت10:24---8 خرداد 1392
مگر خودت نگفتی خداحافظ؟

پس چرا وقتی گفتم"به سلامت" نگاهت تلخ شد؟

برو به سلامت

دیگر هم سراغم را نگیر!

خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم

و دلیل رفتنت را جویاشوم...


mehdy5471
ساعت22:18---7 خرداد 1392
اجی مهدیه من میلینکمت اگه مایل بودی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 9:26 نويسنده $ mahdie $
яima