داغونم...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

 خدایا بالاخره این روزا تموم میشه

اونوقت میام میزنم رو شونت و میگم:

جنبه رو داشتی...؟

 

زندگی مرا بارها بارها در هم

کوبیده است

اما صدای شکستنم را کسی

نخواهد شنید

این منم

قهرمان خودم...

 



نظرات شما عزیزان:

عاشق تنها
ساعت22:55---18 تير 1392
خيلي زيباست

zahra
ساعت10:38---12 تير 1392
خوشحال میشم به منم سر بزنی

عاشق تنها
ساعت22:20---8 تير 1392
سلام بي نهايت ممنونم

Mohsen
ساعت13:25---8 تير 1392
این روزها بیش تر از هر زمان دوست دارم خودم باشم
دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن را . . .
هرکس مرا می خواهد به خاطر خودم بخواهد
دلم هوای خودم را کرده . . .


Mohsen
ساعت1:03---7 تير 1392
سلام آباجی، خوبی؟
ببخش اگه این چن وقت نمیومدم، آخه گرفتار بودم. ازین به بعد جبران می کنم. بم سر بزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,سـاعت 8:45 نويسنده $ mahdie $
яima