تنها...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

به افتخار اونایی که می‌دونی هیچ‌وقت نمی‌تونی بهش بزنگی

ولی باز هم دلت نمیاد ♥ شمارشو از گوشیت پاک کنی...

دیگر هیچکس برای ♥ من "او" نمیشود......

حتی خودش..........

♥خدایا غم خورده ام به مقدار کافی ممنون!

میل ندارم دیگر...می شود یک استکان

مرگـــــ♥ــــــــ برایم بریزی؟؟

یه اشتباه بزرگه
واسه کسی بمیری
که قبلا واسه خیلیا مرده بوده... !

درد داره که همیــــشه اونــی که تو خیــالته

 بی خیالتــــــــــــه...

 



نظرات شما عزیزان:

آوین چت|آهنگ
ساعت7:39---4 آذر 1392
جییییییییییییییییغ من برگشتم سلام خوبی خسته نباشی من باز برگشتم بعد از مدتها دوری دلم براتون تنگ بود وبمو آپ کردم ولی یه چیزی کم داره بوی عطرتونو رد پاتون پلیز بیان وبمو زیبا کنید با قدماتون ممنون میشم راستی آهنگای قدیمی هم هست حتی میتونی سفارش بدی برات هر آهنگی بخوای کدشو بسازم واسه وبت با کمترین هزینه فقط1000 تومن شارژ ایرانسل
پاسخ: chshm chshm chera jigh mizani pesar


نسرین
ساعت13:22---1 آذر 1392
مرسی مهدیه جان آپ جدیدت عالی بود!!!


بوس بوس...
پاسخ: chakerim


حدیثه
ساعت13:12---1 آذر 1392
قشنگ بود مرسی مهدیه
پاسخ: khj mikonm


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,سـاعت 19:16 نويسنده $ mahdie $
яima