عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

خيليا هستن ميخوان ما رو خراب کنن..

بدبختا خبر ندارن ما از خرابه ها برج مي سازيم

به بعضيام باس گفت ببين درسته تو نتونستي خرم کني...


ولي ديگه کم کم داري سگم ميکني!!

به بعضيام باس گفت...


ببين عزيزم!


من يدفه قيد قرمه سبزي رو زدم...


دو دفعه هم قيد ته ديگ ماکاروني رو زدم...


تو ک ديگه تو زندگيم ازينا بالاتر نيستي که!!!!

بودن با بعضيا لياقت نمي خواد ، اعصاب مي خواد..!

منـو مي بينـــي؟؟

سيـــگــآرو  ترک کــردم...

تو کهـ ســَهـــــــــلي...!!

ب بعضيا بايد گف: مطمئني از خاکي؟؟؟شايد از لجني!!

اَگه بَرآم مُهِم بودـي زيرِت خَط ميکِشيدَم !


نَه دورِــــت...



نظرات شما عزیزان:

دخترشیشه ای
ساعت18:00---23 مهر 1393
عشق شک کردم،از زمانی که عاشقانه عشق ورزیدم و ظالمانه ظلم دیدم...

به عشق شک کردم،وقتی که به وسعت صداقتم دروغ شنیدم...

به عشق شک کردم،وقتی که خاکی شدم اما انها که خاک پایم بودند،برایم مغرور شدند...

عشق ممنوع تا زمانی که هوس را عشق می گویند...
پاسخ: بسیار زیبا...


عاشق تنها
ساعت13:28---14 شهريور 1393
بـــرای تـــــو

بـــرای چشــم هــایــت

بــرای مـــن

بـــــرای درد هــــایـــــم

بـــرای مــــا

بـــرای ایــن هــمه تنــــهایــی

ای کـــــاش خــدا کـاری کـــند
پاسخ: tnx dadashi


majid
ساعت5:21---5 مرداد 1393
گر کتاب زندگی چاپ دوم می داشت هرگز نمی گذاشتم که اینقدر غلط چاپی داشته باشد
پاسخ: tnx dada


atefeh
ساعت14:34---3 مرداد 1393
غرور را دوست دارم...
گاهی غرور آخرین تکیه گاه است...
غرور همچو نقاشی است که به پشتوانه اس میتوانی...
تصویر در هم ویرانت را پنهان کنی ...
تو هیچ چیز از من نمیدانی...
نمیدانی چقدر سخت است
سیل نگاهم را پشت سر غرورم مهار کنم
و نقش کسی را بازی کنم
که بود و نبود تو برایش خالی از اهمیت است....
پاسخ: mc ajim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 29 تير 1393برچسب:,سـاعت 9:33 نويسنده $ mahdie $
яima