تنهایی...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

خودم با خودم آشتی میکنم

خودم با خودم هی بهم میزنم

من اونقدر تنهاشدم بعدتو

که اینجا با سایم قدم میزنم

بدون بهونه بدون دلیل

برای خودم عطر و گل میخرم

مثل آدمایی که دیوونن

صدات میکنم اسمتو میبرم

خودم با خودم زندگی میکنم

خودم میگمو هی خودم میشنوم

دلم خیلی از دست دنیا پره

صدای تورو دیگه کم میشنوم

خودم با خودم درددل میکنم

که از گریه از غصه خوابم بره

میدونم نمیفهمی تو این اتاق

چقدر زندگی بی تو سخت میگذره

ته تنهایی همینجاست که میگن

این همون آخره دنیاست که میگن



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین
ساعت17:27---2 آذر 1391
خیلی قشنگهههههههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 2 آذر 1391برچسب:,سـاعت 17:22 نويسنده $ mahdie $
яima