بگو...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

 

اگه خدا تا 24 ساعت

گناه کردن رو آزاد میگذاشت

 

چه گناهی میکردی؟

(صادقانه جواب بده)

 



اگه دو نفر لب پرتگاهی باشن

کدومو نجات میدی؟

اونی رو که دوستش داری؟

یا اونی رو که تو رو دوست داره؟

 

 

(خیلی وقتت رو نمیگیره...)

(جون من جواب بده خیلی کنجکاوم...)



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت10:16---17 تير 1392
به کسی که دوسش دارم پشت می کنم ومثل همیشه میگم دوست ندارم


راستش کاری می کنم خودم بیفتم تو پرت گاه تا اون دوتا هیچ وقت از دستم ناراحت نباشن


سوده
ساعت13:22---23 اسفند 1391
اگه میشد گناه کرد.فقط یه لحظه برای اولین بار عشقمو نگاه میکردم.دوستت دارم عشقم.

سوده
ساعت13:19---23 اسفند 1391
میتونم بگم سخت ترین سوال عمرم بود.اگه اونی که دوسش دارم هم منودوست داشته باشه اونونجات میدم.امانه خودم میپرم پایین.امیدوارم بعدرفتن باهم دعواشون نشه که تقصیرکی بود.امیدوارم فقط غصه نخورن.میرم که زنده باشن و بخندن منم زودفراموش کنن.

roya
ساعت19:47---3 دی 1391
سلام گلم

گناه نمیکردم سعی میکردم اشتباهات وکناهامو تکرار نکنم

هیچ کدوم رو نجات نمیدادم گاهی تو نرسیدن یه درد شیرین هست که با تموم وجود باید لمسش کنی تا بفهمی عشق چیه وسهمش از دلت چقدره
پاسخ: کار خوبی میکنی رویا جون


ساحل
ساعت19:42---3 دی 1391
eshghamo ba tamom vojod mibosidam



va soal dovomet hichkodom chon vase hardo azab vejdan migereftam khodamo part mikonam paen ta majbor b entekhab nabasham
پاسخ: آی گفتی...(جواب اولتوعشقه)


عاشق تنها
ساعت22:15---30 آذر 1391
شب يلدايت لبريز از شادي و خوشحالي

hengameh
ساعت19:11---21 آذر 1391
سلام
اونی که دوسش دارمو نجات میدم


عاشق تنها
ساعت16:36---21 آذر 1391
هيچ جوابي ندارم

مهدیس
ساعت13:38---21 آذر 1391
سلام ممنون ک اومدی خیلی خوشحال شدم
وبلاگ شماهم زیباست
ولی یه چیز...وبلاگ من تاابد همین شکلی مشکی ...تنهایی


امین
ساعت22:39---20 آذر 1391
جواب اولی:یه دستبرد حسابی به جایی میزدم مثلا یه بانک و هرکی هم که میخواست مزاحمم بشه میکشتمش چون گناه که نبو دیگه بعدشم تا آخر عمر میشستم و حال میکردم
جواب دومی:مسلما اونی رو که دوستش دارم حتی اگه دوستم نداشته باشه


Mohsen
ساعت20:55---20 آذر 1391
واقعا سوالاي سختين. خيلي سخت

راستي سلام، ممنونم كه افتخار دادين و سر زدين.
من لينكتون كردم. اگه حوصله داشتين لينك كنين.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,سـاعت 20:24 نويسنده $ mahdie $
яima